OH IT HIT ME LIKE NEVER BEFORE THAT LOVE IS A POWERFULL FORCE

Hej på er.
Jaha. Nyårsafton igår.
Jag var som sagt hem till Maria och Andreas och firade med Joacim och Katta.
Sen kom även Lina dit. Resten känner jag inte så väl, förutom Johan då.

När jag och Joacim kom dit så hade man redan ätit för vi var lite sena.
Jag tog väl tid på mig med att duscha med en hand kan jag anta.
Jag väntade på att katta skulle komma sen åt vi tillsammans.

Det blev mycket sång och musik under kvällen.
Och även ett frieri.
Andreas och Maria är ju redan förlovade men Andreas kände att eftersom att det var
mer en överenskommelse ville han fria på riktigt. Så vi grät lite. 

På natten som blev ganska lång blev det massa drama.
Typiskt nyår.
Men nu är det ett nytt år och nytt CSO.


Nu ska jag ner på antingen matkällan eller jensas och äta mat med mina jobbarkompisar.
Hoppas att något av det är öppet!

Kommentarer
Postat av: Ida

Orka drama :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback