OH MY LOVE ARE YOU REALLY GONE OH MY LOVE IS THAT YOU


Nej alltså. Nu kan jag väl inte riktigt hålla mig längre.

Igår skulle jag vara duktig och laga mat. Hade kollat upp ett enkelt recept,
varit på ica och handlat och till och med hittat på en rolig efterrätt jag tänkte göra.
Klickar igång ugnen och börjar koka upp lite vatten. Småpratar lite. Läser lite på receptet.

POFF... svart.

Öh. Vad fan hände nu?
Upp med mobilen, det verkar lysa i trapphuset så det var inget strömavbrott.
Börjar kolla på proppskåpet. Ringer mamma. Ringer Joakim.  Joakim säger:
Tror inte att det är ditt proppskåp, tror att det är något annat som fastighetsägaren får fixa.

Ringer Jouren. Inget svar. Ringer Jouren. Inget svar. Ringer Jouren. Inget svar.
Ringer Jouren. Inget svar. Lämnar meddelande.

Äter chips och dipp till middag.
Skitliv.


Kommentarer
Postat av: ´J

De lät ju faktiskt lite små mysigt

2011-01-29 @ 14:24:10
Postat av: Ida

Men hur gick det då? Funkar det fortfarande inte? I min etta kunde man inte ha spis och micron igång samtidigt, då gick propparna :)

Postat av: J

Skön propp:D

2011-01-30 @ 12:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback