TAKE A LITTLE TIME GONNA ROLE THE DICE TAKE ME FOR A NIGHT


Alltså, vad är det jag tror
om mig själv, egentligen?
Jag tror alltså att jag,
Louise skulle ORKA kliva upp
klockan 11.00 för att gå på
loppis när jag har jobbat till 04.45.
Pinigt. Får springa på tisdag.
Hade för övrigt bokat tvätt-tid idag.
Mhm.
Tänkte att det var väl bäst att kolla att ingen har snott den, så det gjorde jag.
Det hade någon.
KEWL!

Jag behöver tvätta. Och nu tänker ni
(för det bestämmer jag) att jaja,
det måste alla.
Men du.
JAG HAR INTE TVÄTTAT PÅ TYP MÅNADER.
SIST BETALADE JAG EN VÄN FÖR ATT TVÄTTA FÖR ATT DET SUGER!
SUGER!
OCH NU! NÄR JAG VÄL SKA TVÄTTA
DÅ HAR NÅGON ANNAN TAGIT MIN TID!
Vad begär folk av mig? Va?
Ska jag, så att säga, "hänga på låset"
till min tid, eller, är det kanske okej
att om jag har bokat fyra timmar,
att jag liksom kommer en timme sent?
Nähä.. nänä.
MEN SÄTT UPP LITE REGLER FÖR FA-AN!


Alltså, egentligen är jag inte så arg.
Men jag är faktist ganska jätteirriterad.
För jag har mycket tvätt.
Mycket.
Och jag måste faktist jobba idag. 
Hela natten.
Och jag har svårt att få tvättider som passar. 


Vi städade till 04.45 sharp igår.
Jag tyckte att det blev fint. 
Kontoret blev rent.
Ikväll hoppas jag på lite mer gäster.
Var fasiken var alla igår?
Hängde ni på torgis eller?
Pinsamt!


Nu ska jag gå ner och kolla om
någon har varit rar och lämnat
min tvättstuga ifred. 
hoppas hoppas!

Kommentarer
Postat av: Linnea

hahahahahhahahhahahahaa. den här sortens ilska. bäst.

2011-01-29 @ 17:12:36
Postat av: Linn

Du är så fin! Snyggast i stan!

Postat av: J

Hahahaha, bästa inlägget ever! boka en heldag, de brukar jag göra, grymt skönt att slötvätta.

2011-01-30 @ 12:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback