SIR THERE'S A PROBLEM PRESS A TO SOLVE IT PLEASE

GUD VAD ARG JAG ÄR!. Försökte bli medlem på aftonbladet (eftersom att som ni vet är det viktigt för mig att klaga, och gärna så att det består så människor kan läsa i år efter år), och liksom inga problem där. 

SEN när jag ska skicka min klyftiga kommentar fattar jag inte hur man svarar. 
OCH SEN när jag tänker att det gör väl inget, jag skickar en helt ny kommentar, DÅ, DÅ STÅR DET:
"Det har uppstått ett problem". 
Man bara......................................jaha?

ingen knapp, ingen som löser något, inget "nehe, ujujuj, vad kan ha blivit fel". INGET!
Helvetesjävlaäckelskit.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jobbigt det där med dagens teknik ;)

Postat av: Ida

Men du, måste erkänna att jag har läst lite dåligt med bloggar på sistone... Har ju en grabb att roa mig med om dagarna, och nätterna :)



Meeeeen... VAD HAR DU GJORT MED DIN KAMERA?!

2011-07-21 @ 06:59:09
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback