I'M ON THE RIGHT TRACK BABY I WAS BORN THIS WAY

Godmorgon!
Somnade efter kanske 20 minuter av enchanted. Nej, mer måste jag ha sett.
Jag fattar inte varför jag är en pensionär för?!

Kom fram till att jag somnade vi nio, halvtio i förrgår och igår var det inte bättre.
Klockan var som senast kvart över tio.

Jag har faktist en liten drömbild av att bli pensionär.
Men jag måste också börja spara.
Jag vill ha sköna tröjor och dricka kaffe i solen. 
Ibland i en såndär ful skärmkeps. 
Inte skämmas över mina stödstrumpor och alltid kräva att folk ska äta mer mat.
Fika på stan med mina tantkompisar och sen dricka vin på kvällen med mina tantkompisar.
Ibland whiskey på kvällen med mina gubbkompisar.



Vet inte om jag gloryfierar hela pensionen här men gud så mysigt det kan bli.
Här är en bild jag lånat av gp.se, tänker mig att det skulle kunna se ut såhär.
Plus en skärmkeps då.

Kommentarer
Postat av: J

I wanna grow old with you:D

2011-03-25 @ 10:08:39
Postat av: Katten

Glöm inte bort att vi ska sitta på donken och fika, prata gamla minnen och trakassera de stackars ungdomarna som jobbar där då! :)

Postat av: Ida

+1 på Katta! :D Och Katta, tänk att det är Lo vi får tracka några år innan hon också blir panchis :P

2011-03-26 @ 21:11:28
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback