SWEET SEEMS TEAR THIS LIFE APART WITH LOVE NOONE WILL

Gud vad rolig jag känner mig när jag inser att jag faktist trodde på mig själv igår.
Skrev ju "ska försöka höra av mig innan jag lägget mig" fniss fniss.
Jag måste ju ha ljugit. 
Det kan inte finnas någon, någonstans, som trodde på det förutom jag.

Förlorade ju en timmes sömn och eftersom jag ställde om klockan runt halv tio,
och även satte mitt alarm då hade jag lite panik hela kvällen igår.

Det var fullt på första stället vi ville äta på så vi sprang upp på charleys och åt.
Det var trevligt. Sen följde monstret med mig upp när jag skulle sova.
Och imorse hittade jag ett påklädd alkoliserat monster i fosterställning bredvid mig. 
Nu är det avklätt i alla fall. 
Dagens goda gärning. 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Yay! :)

Postat av: Huvudet

Jag jobbade natt så jag tjänade en timme! HAH! (Jag får självklart betalt för den timmen trots att den inte finns)

2011-03-27 @ 16:21:36
Postat av: Lina

Uppdatera om lägenheten och bilder, sugen att se hur dom ser ut där : )

2011-03-27 @ 22:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback