IT'S FRIDAY FRIDAY GOTTO GET DOWN ON FRIDAY

Sitter pa hotellet i Cypern.
Jag ska borja blogga som vanligt nar jag ar hemma.
Forlat ni som inte har mig pa facebook, men jag kommer tillbaka.

Det ar varmt har i alla fall,
igar var vi in till stan och gick runt pa lite barer.
En hette Teasers och den var verkligen helt: HAHAHAHHAHAHAHAHAHAH!
Nastan en total motsatts till underbar.

Nar vi kommer in ar det en "skon" partybelysning med en, kraftfull rokmaskin.
Det star tva ryska halvnakna tjejer och dansar lamt framfor baren
(vi far sa smaning om veta att de ar anstallda! HAHAHAHA)
Nagra fler dansar vid en strippstang och en gar, till var stora fortjusning in i en BUR!
JA! NI LASTE RATT!
Under tiden har volymen som fran borjan var outhardlig hojts gradvis fram till att
vi kanner att en del av hjarnan lostnat och nu ramlat ut genom nasan. Det var alltsa hogt.
Kvallen avrundas med att tva av tjejerna dansar annu lamare pa bardisken.
Vi forbannar stallet, och gar kanske dit igen.
Om vi klarar det. Jag ar svag for taktlosa, smafeta, blonderade, lama, halvnakna ryskor.

Vi hors snart igen! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback