DON'T WANT A LOT FOR CHRISTMAS THERE IS JUST ONE THING

Godmorgon!

Pjuh, vilken kväll igår.
Först hem till Christine och Madeleine för vin och julmusik sen...
Klackar för första gången på månader. Lobby (HAHAHHAHAHAHAHHA) för första gången på ÅR! Känner ju ingen i sandviken men vet på ett ungefär vad dom beställer.
Christine träffade massvis av folk, såklart. Så jag var date för kvällen och blev artigt presenterad. Haha!

Idag är det julskyltning med Maria och Katten (?). Sen stängning istället för Fanny för hon skulle iväg och kolla på hästar. Ok.
Funderar på att trottsa min rädsla och gå upp på vinden själv...

Plutten och hans vänner var hemma hos mig igår och umgicks medan jag var ute med Christine.
Hade liksom nudlar att bjuda på, men efter lite rotande hade jag både pepparkakor, godis och saft - som den mormor man är!



Fina Madeleine och Christine. (Snodde från din facebook krillan. Jag har liksom inga bilder på er, hopps det är ok?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback