CAUSE WHEN I STARE IN YOUR EYES IT COULDN'T BE BETTER

Hm, eftersom att min kamera på mobilen varken har blixt eller speciellt bra focus så är det inte så många förträffliga bilder som kommer att postas. Men det är bilder i alla fall!!

Det här är ifrån när jag och Mimma var i stockholm. Utsikten från hotellbaren:





Drinkar på något ställe..






Mimma lockar på tåget när vi ska åka hem...

Vi träffade egentligen Mimmas kompis Lisa och hennes kompis Fia också. Då åt vi på en tapasbar i gamla stan, drack drinkar på TGI's, var på en irländsk pub. Fick mina skor skickade från hotellet till mig i en taxi, sen var vi på hallwylska museet, drack rosé i gamla stan, handlade på sifi-bokhandeln, provade konstig öl på bishop's arms och åt mat på olika ställen.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag skäms... Men jag kan ju inte blogga om coola hufvudstaden eller skor som åker taxi. Sånt händer inte i mitt liv. :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback