I WANNA KNOW WHY YOU HAD TO GO I NEED TO KNOW

Godmorgon!

Igår var jag hemma hos cillelill en sväng på kvällen. Alltid lika roligt. Men det är ju för att hon är.. sjuk i huvudet. Hennes kompis Linnea kom dit. Efter kanske 40 minuter insåg vi varför vi kände igen varandra. 
Klassiska simhoppet -97. Jodåsatte. 
Man är ju lite utav en sportare sådär. 

Nu ska jag i alla fall iväg till jobbet som vanligt. 
Ikväll ska jag duscha (japp, tänkte slå på stort) och inget mer. 
Imorgon jobbar jag tidigt och sen är det assmiddag hos Amanda! WIIIII!



Alltså... Ser inte jag lite ut som... ett djur, på den här bilden. Med typ man. Typ ett lejon?
Men en människa också såklart. Och så ser det ut som att jag har mat i munnen. 
Bra bild.

Kommentarer
Postat av: katten

Lika fin man som Audur!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback