WE'RE HIGHER WE'RE REACHING FOR DEFINITY



Hejsan. 

Igår var jag alltså i Gävle och spelade spel med mina kompisar. 
Vi började med att spela bezzerwizzer (alltså, stavas det verkligen med så många "z"?), men det spelet är liksom inte sådär skitkul för jag kan ju ingenting. 
Dom kvaliteter jag har ligger mer i rätt bana för nästa spel. Alltså ALIAS. Alltså. Alltså. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Det är det bästa spelet som finns. 

Hur som helst. Vi spelade dom, åt mat, drack vin och pratade skit. Det var väldans trevligt. 
Jag tog mig hem på natten och somnade ganska omgående i min säng. 
Sov till två idag. Har suttit här. Var precis ner på stan en sväng. Det sög. Så nu är jag här igen. 

Kvällens planer är att fundera ut något att äta och sen sova.
Ska upp tidigt imorgon så jag drog liksom inte längsta strået när jag sov så länge som jag gjorde. 
Ohwell. Sova brukar ju verkligen inte vara ett av mina problem om man säger så.

HÖRSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback