THERE'S NO ONE LIKE YOU YOU SPEAK TO MY HEART

Hej. Alltså jag vet inte vad som hände. En dag bara bloggade jag inte mer. (like dis if u crie every time)

Nej men jag vet faktiskt inte.
Idag är jag i alla fall ledig och sjkuter upp att gå iväg och handla. Därför, nu när jag liksom har slut på internet (läs: det händer ingenting på min dashboard) så tänkte jag att det bör vara dags att blogga igen.

Jag har idag handlat massvis redan. Det blir så när man är ledig.
Jag har till exempel köpt två mjukgörande cremer, en salva och en ask med atarax. Nu blir det fest.


Jag ska försöka blogga lite oftare nu okej. Så kika gärna in ibland.
(om inte annat värmer det mitt hjärta när jag kollar statistiken eftersom att jag inte har några riktiga vänner)
idag har jag på mig mimmas tröja och klocka. riktigt billigt att handla hemma i soffan (tvätthögen).

Kommentarer
Postat av: Anonym

jei! you're back!

2012-09-18 @ 00:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback