SHE SPITS IN EVERYBODYS FACE EVERYTHING SHE DOES IS WRONG

Hej! Jag sov 11 timmar inatt. Så jag ska strax iväg till jobbet igen. Det hände inte så mycket igårkväll så vi får hoppas på lite mer idag. 

Har inte gjort något förutom vaknat och ätit nudlar idag. Imorgon är det en till stängning.
Alltså. Shit. Jag är världens tråkigaste människa. fml.
Ska i alla fall köpa godis till mitt crew ikväll. Så lite snäll är jag i alla fall.



Har de senaste dagarna haft ett såntdär köpsug. Jag vill handla saker. Men jag hittar ingenting jag vill handla?
Skulle jag ha massa pengar skulle jag såklart handla i vilket fall som helst. Men det har jag inte. 
Hoppas att ni i alla fall hittar på något roligt ikväll och om inte annat så går det bra att komma förbi och prova big hot jalapeno hos mig.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Heeeej! :) Jaa jag har det jättebra här än så länge! :) Men saknar såklart alla er där hemma! Äh, krogstängning kan ju vara kul - nästan så att jag önskar att jag kunde komma och köra ett pass ;D Haha! Hälsa alla från mig!! :)

Postat av: L

du får dålig bloggkaraktär när du helt plötsligt skaffar sambo. prioritera om genast !!

2012-02-07 @ 02:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback