I CANT TAKE MY MIND OF YOU I CANT TAKE MY MIND OF YOU

Jag har en fantastisk humor. Tycker jag. 
Människor har en tendens att inte inse hur rolig jag faktiskt är. 
Sånt stör mig. Här lägger man ner timme efter timme om dagen för att vara fucking hilarious och INGET.

Måste skaffa fler vänner som förstår roliga saker alltså.

Hur som helst. Idag ska jag jobba stängning. 
Det blir nice. Imorgon är jag ledig. Igen. 
Har varit ledig hela helgen också!
Har hunnit med att städa & tvätta. Tillochmed umgås med människor!
Man kan säga att det har varit en ganska nice helg. 

Har inga bilder, och det är väl mestadels för att jag är dålig.
Så här kommer en gamal bild från prag istället.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Mums!

2012-01-16 @ 18:51:41
Postat av: katten

Din humor är awesome!

Postat av: Catrin

har inte jag predikat hundra gånger hur rolig du är:D

2012-01-17 @ 16:28:26
URL: http://lastnight.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback