JAG ÄR TJURIG DU FATTAR DÅLIGT JAG ÄR TJURIG DU FATTAR DÅLIGT

Igår ringde Sandra mig vid tolv-tiden och tyckte att jag skulle gå ner och dricka en öl med henne och Zanna. 
Jag satt i mjukisbyxor och tänkte verkligen sova snart. Insåg att om hon är i Sandviken och vi inte träffats på hur lång tid som helst kan jag inte vara världens tråkigaste människa. 
Så jag gick ner. Det var jäkligt trevligt att träffa henne igen!

Vi drack lite öl och pratade massa om vad vi gör nu för tiden (vilket för mig är precis samma sak, men Sandra hinner med massa saker). Träffade på min kusin och sen svängde Hanna och Cinen förbi lite också! 

Nu ska jag gå till jobbet!



Här är jag och Sandra före balen i trean på gymnasiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback