YOU'RE ALL I NEED GIRL I'LL BE CALLING YOU MY GIRLFRIEND

Jepp. Nu har jag varit hemma i.. en och en halv vecka.
Det är ju skittråkigt!

Jag har börjat jobba igen också. Det är liksom inte så tråkigt men sjukt jobbigt!
Alltså. Vad är det för jäkla dumheter med semester egentligen?
Man blir ju tröttare när man kommer tillbaka än vad man var om man aldrig hade gått. 

Sverige väljer sina dagar att bjuda på fint väder också. Nu på morgonen idag är det nästan lite kina-dis. 
Misstänker dock att resten av kina inte medföljer med disen. 

Jag är så sjukt trött också. Det har säkerligen också med semestern att göra. Minst.
Oh Well. Nu måste jag shape up så att jag vaknar till någon gång. Hörs!



Här är den enda bra bilden på mig från Euodora. Jag gillar Euodora.

Kommentarer
Postat av: linnea

du ar alltid sa fin. jag saknar dig.

2012-06-16 @ 11:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback