AND NOBODY IN ALL OF US NO WIZARD THAT THERE IS OR WAS

Godmorgon. 

Igår hade jag en väldigt trevlig kväll med Maja. Måste måste måste dock lära mig att sova i tid. 
Jag får skylla mig själv som tusan att jag är så trött idag!
Fewk!

Lovar mig själv som varje morgon att ikväll är det fasiken en tidig kväll. 
Ska försöka hålla det idag! Men jag är en jävel på att ljuga för mig själv!

Nåväl. Jobbdag med assmöte vilket ska bli roligt!
Har lite att pyssla med. 
Det blir att göra en Cinen och dricka lite för mycket burn tror jag.
Typiskt.


minst såhär trött.

Kommentarer
Postat av: linnea

HAhahahhaaaaa

Postat av: cinen

om du alltid gjorde som mig så hade du också varit lika cool som bilden jämt ;) haha

2012-03-28 @ 13:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback