DON'T LET THIS BE THE LAST TIME OR LAST TRY YOU WILL NEVER LEAVE MY MIND

Godmorgon.

Igår kikade vi runt lite på stan, åt en lunch på aldos och sen gick vi hem.
Var förbi hos martin en väldigt snabb sväng och sen gick vi och åt på jobbet.

Maria och Andreas kom hem till mig så vi pratade lite och drack en öl sen
var vi ut på lillpuben och lyssnade på lite musik. Efter det gick vi ner på åttan en sväng. 
Till sist landade vi hemma hos martin och var kvar där nästan förlänge. 

Idag måste jag packa. Jag är värdelös på det men jag ska verkligen försöka.
Har i alla fall fixat en väska (läs: mamma kom förbi med limpens)!

Nu ska jag iväg till jobbet och träffa chefen en sväng, sen får vi se vad jag mer kan hitta på för att skjuta upp den här packningshistorian så länge som möjligt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback