IT'S THE WAY I'M FEELING I JUST CAN'T DENY

Hej! Här kommer första omgången av trevliga bilder från london. Det här är bara beskrivande bilder.


Här är vi i bilen påväg till arlanda. Bad både mami och papi att försöka ta en bild. Slutar i alla fall med att det går bättre att ta dom själv.



Här är vårat hotellrum. Vi bodde på Millenium Baileys.



Linnea har hittat the goods.



Såklart var det party, right on, redan första kvällen. Linnea på festen vi hade i vårat rum.



Ingen semester utan öl. Linnea var måttligt road.



Men vad är det för ställe om man inte kan pigga upp alla gäster? Fantastiska musikvideos spelades på en trevlig tv. Här är en klassisk opera ur phantom.



Vi var iväg och såg musikalen Wicked en kväll. Så sjukt bra var den! Linnea grinade två gånger och berättade efteråt att hon kollat på mig flera gånger för att se om jag såg uttråkad ut. Tydligen är jag mest koncentrerad vid sånna tillfällen.



Vi var även iväg och träffade Jasmine som jag inte sett på tre år! Hon åt lunch, linnea och jag drack cola light och så berättade vi om våra liv.



INTE ATT FÖRGLÖMMA. Linnea spenderade nästan en halvminut med att rycka i den "undre lådan" med kommentaren: Den går ju verkligen inte att öppna!!!




Så! Det var allt för denna gången. Nästa gång ska ni få se awkward-linnea och fylle-lois!
Nu ska jag snart hem till Martin för att dricka någon öl med honom och cino!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hhahahahahahhahahahahahahaahahahahahahhaa jag borde avlivas. men alltså jag lever ju för att vara ful så ok då

2012-03-13 @ 20:04:45
Postat av: Anonym

jag la upp mina bilder öhhhh lol så du vet hejdå godnatt hejdå!

Postat av: elin

ååå jag gillar er!!!!!!!!!!

2012-03-14 @ 10:25:30
URL: http://iettflygplanoverhavet.blogg.se/
Postat av: Maria

Faktum är det var faktiskt en bok jag läste :D

2012-03-15 @ 21:18:53
URL: http://mmaruaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback