EUPHORIA WE'RE GOING UP UP UP

Hej på er!
Nu har vi precis blivit klara för att åka in till The Village igen. 
Ska försöka handla alla converse som folk har önskat om och det blir en hel del. 

Vi ska hitta på något att äta och sen blir det nog en drink på flamme också. Dom är så crazy goda där. 

Igår sov jag nästan hela dagen sen såg vi esc-finalen lite i efterhand. Vi visste hur det gick men ville gärna se i alla fall. Alltså. Jag är så sjukt glad över att vi vann, men vår låt var verkligen bäst också!



Passion fruit mojito. Godare drink får man leta efter. 



Oh well. Nu ska jag kila!
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://wtfsofunny.info/post/24359084517/best-friends



Många av gubbar påminner om dig. :)

2012-06-04 @ 11:19:06
Postat av: Hanna

Jag är inte helt nöjd med uppdateringen på den här bloggen. Nästan så jag vill ta tillbaka min föregående kommentar... Men bara nästan. :)

2012-06-11 @ 20:18:13
URL: http://nomoredoubt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback