EVERY LITTLE NIGHT, I DREAM OF YOU AND

Tyckte att mockis hade en rolig lista så jag tog den av henne. och aldrig någonsin ska hon få tillbaka den.


Lovar du att vara ärlig?
ne. ärlighet är överskattat
Du heter: Louise Linnea Niska
Smeknamn: Lois och ibland Lojsan.
Favorit låt just nu Ingen älskar en ensam, HAHA jag är knappast storsint!
Beroende av: närhet.
Vad tror folk om dig? jag vet inte, typ ibland har dom väl trott att jag var blyg..eller hetro!
Stämmer det? nja inte riktigt

Hur imponerar man på dig?
man kan den tjeckiska-nationalsången och alla rum i engelskaslottet. Brukar du skratta för dig själv? ja, och skrika. som när man halkar, fast inte fjortis utan mer, manligt.
Vad står det i ditt senast inkomna sms Har en massa att berätta!
Vart bor du? i beachbay Trivs du där? helt ok en fredag, helt jävla o-ok en lördag.

Äger du några converse? två par tror jag
Är du allergisk i mot något? japp, men jag brukar strunta i det.
Har du haft sex idag? bara med mig själv, helt ogivande.
Nästa mål i ditt liv? hinna fixa alla julklappar, glömma monster under sängen och sen bli vuxen.

Hur svarar du i mobilen? ah det är louise?
Vem ringde dig senast? Emeli, och sen jobbet men jag missade det.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? att hon jobbade till 11. och skulle bråka.
Antal sömntimmar inatt? fler än planerade, typ. 9 stycken tror jag.
Va du ensam? så jävla ensam
Tycker du om din pappa? ja, mest i världen nästan.

Brukar du komma i tid? till jobbet brukar jag det. till skolan, nej.
När mår du bra? - fuck. när jag inte är dum i huvudet. När blev du fotad senast? - vet inte. kanske imorgon, kanske aldrig, men inte idag. nej nej nej Hur känner du dig nu? så jävla ensam. elina svarar inte ens när jag ringer, känner mig så jävla trampad på.
Vanligaste färg på dina kläder? svart. men det är för att SVART ÄGER.
Vad tycker du om fötter? dom är så jävla snea. och jag tycker att det är orättvist lite nagel på lilltån.
Är du aktiv i skolan? det...skulle kunna hända, ja.
Vad saknar du? ett liv som inte är så fuckat.

Hade du en bra kväll igår? mycket, tills jag fick huvudvärk.
Favorit dryck på morgonen? kaffe, för då tror jag att jag blir pigg. sen vill jag bara gå på toa.
När brukar du gå och lägga dig? det vill jag inte prata om. men rätt tidigt ibland i alla fall. väl?
Är du blyg? inte så särskillt nej.
Sysslar du med någon idrott? ja jag är en väldigt aktiv tajkvandoövare. not?
Kärlek vid första ögonkastet? fuck no. men gillning och speciellfeeling.
Vad krävs för att du ska bli full? hur full? ju kortare tid, desto mindre ju.
Har du spytt offentligt? Ja, vem fan har inte de? Höll för tusan på att spy inne på PUB innan ju.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? Tycker att det redan är allmänt känt.
Kategoriserar du dig själv i någon speciell stil? Nej? eller vaddå? jag jobbar på mcdonalds.
Är du bortskämd? det, skulle man kunna påstå men nja.
Vad gör du i morgon? jobbar. hele dajen.
Är du kär/förälskad i någon? Nja jag vet inte ja. Kanske mest needy och lite kåt.


Kommentarer
Postat av: mockis.

buhu. det är fult att sno!

Postat av: I LOVE YOU

jag lovar att svara om du ringer NU.

2008-12-21 @ 16:42:56
Postat av: linnea

jag trodde du skrev om mig men det var bara ditt andranamn. :D

2008-12-21 @ 19:48:05
Postat av: Ida

God Jul och grattis på födelsedagen lilla du! Hänger du på åttan ikväll och firar 18-årsdagen då? ;)

Kram!

2008-12-24 @ 21:33:53
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback