I KNOW I HAVEN'T BEEN YOUR GREATEST SUPPORT. BUT TIME RUNS BY. SOMETIMES IT SEEMS TIME CAN FLY.

haha! usch. jag gick i samma klänning som dagen innan. men å andra sidan drog vi hem så tidigt så jag borde vara ursäktad!! hade mycket trevligt med roliga vänner i alla fall. lyckad kväll!! tack malin.


idag har jag varit i valbo med mamma pappa och linn. mycket kul. min pappa gör allting roligt. har tyvärr inga citat att bjuda på idag. förutom lite snack vid middagen.
mamma: grabbarna på luckan brukar ju...
louise: på luckan??
linn: militär-snack.....
louise: aha... mamma börjar bli coool.
mamma: i alla fall.. ? grabbarna på luckan..
pappa: host...tönt...host.
jag är medveten om att chansen att det här skämtet lyckas i skrift är minimal..

image250


Nour El-Refai är with no doubt sveriges roligaste kvinnliga komiker!! Hon har i melodifestivalen uppnått det jag aldrig trott att vi skulle få se i svensk-komiker-historia.
Aldrig förr har en ung kvinnlig komiker kunnat varig rolig och cool utan att vara:
Manlig, äcklig eller töntig.
det är verkligen ett woho!!

Kommentarer
Postat av: Emil

Hon är inge kul ju?! :S

Postat av: Nour

min mamma postade den här länken till mig,
och jag tror jag älskar dig
jävla finis
hångel!

2008-03-03 @ 18:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback