YOU NEED SOMEONE THAT CAN POINT THE WAY TO LEAD YOU PAST

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. idag fick jag mat av min mamma. hon kom till jobbet med det.
jag ställde påsen på kontoret. sen jobbade jag lite mer. sen gick jag hem. sen blev jag hungrig.
vart är påsen? på kontoret!!!!!!!!!!!!

SKJUT MIG FÖR FAN! åååh! och jag har ingen mat hemma.
(hahahha! det lät lite som att jag brukar ha det)
Och jag tänkte banne mig hyra disneyfilm och allt.
och så är jag hungrig. ååååh!!!
nu kommer jag att behöva gå TILLBAKA till jobbet.
orka det då?! ORKAAAAAAA!


jag är verkligen så irriterad som det framstår i texten, och faktiskt lite hungrigare.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Stackars liten! :(

Postat av: Linn

Don't worrys be happie! ;)

2010-10-31 @ 21:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback