I'm still waiting for you to show me fire, how's your fever?

Eftersom man vill vara en i ank-gänget..

Kött eller fisk: Kött, för kyckling är väl kött?
Drink eller shot: Drink non alcho though. ^^
Öl eller vin: Vin, öl både luktar och smakar ju piss
Kaffe eller te: Kaffe..
Kort eller kontant: Kontant
Dusch eller bad: Dusch! Fast det är skönt att bada.
Pumps eller ballerina: Ballerina men jag skulle hellre ha pumps. :D
Svart eller vitt: Randigt
Winnerbäck eller Lundell: Mr.Winnerbäck (i morgon!!!)
Paris eller Nicole: Nicole, alltid!
TV eller film: Film! såg nyss POTC. SÅÅÅ BRA
Morgon eller kväll: Kväll, alla som känner mig vet det. (och nu alla andra också..)


Motsatta könet


Gillar du någon just nu från det motsatta könet: nä..
Vet den om det: ja..
Gillar någon annan dig just nu: nä..
Vad tittar du först på hos en man:  en man? eew.. men det är väl munnen
Vad är sexigt på en man: man? ett fint leende.
Vad är osexigt på en man: men kan vi sluta kalla den för "man"..?
Har du varit riktigt kär: Nej..
Ditt längsta förhållande varade: 5 år.
Vill du gifta dig: ja tack..
Vad föredrar du att göra på en dejt: Prata med varandra

Sådär. Nu ska jag på Cityfesten och träffa folk.  Ses!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skulle också hellre vilja ha pumps egentligen. ska vi inte ha det i SKOLAN? HAHA

2006-08-10 @ 01:23:45
Postat av: lo

jo lätt

2006-08-12 @ 18:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback