ingen sörjer när du dör ingen ska sakna det du gör ingen vill veta vart du köpt din tröja


jag vill igentligen itne blogga, men jag avr ju så bra som hade kommit igång där så jag gör ett försök.
jag är kär i ett par skor förövrigt. och jag skulle inte vara ledsen om jag fick en
sån här mössa heller, eller det här, eller det här.. Och naaaaaaahw, vem vill inte ha den? Eller dessa!  Allt innan från asos såklart.. (utom skorna på bilden, från dinsko). Eller varför inte en rosa portabel grill?
Skulle itne heller gråta över denna parfymen från Jessica Simpsons egna.. Och Xtina, om du vill se ut som Marilyn Monroe, why don't you just say it? Oh, you did.. ? 



skor

Okej, jag kan bara inte hjälpa det men, Jag tycker att den här outfiten är snygg!!!

Kommentarer
Postat av: li

åh. jag vill också ha en massa. >_

Postat av: Johan

faseiken vilken/vilka het/heta grill/ar ;D haha.. :D

2006-08-24 @ 18:13:37
URL: http://j0nasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback