I'M FALLING IN LOVE, I'M FALLING IN LOVE FOR THE FIRST TIME. GOD KNOWS I'M FALLING IN LOVE

Vaknade i järbo, åkte hem , efter många om om men (Jul-rimmar'n är kvar än ;).
Väl hemma var det att packa upp alla fina julklappar och sen inte göra något alls.
Anna kom mitt i mitt vackra piano-spelande (kan läsas med en släng av ironi) och vi
bestämde oss för att se Lilla Kycklingen senare, tills dess ville vi hälsa på Timo.

Det gjorde vi också! Från 8 till tjugi över 11 var vi där! Fast, Timo drog vid 10 redan!
Vi satt och pratade och spelade gitarr. Det var hur trevligt som helst!! Detta borde ske
oftare!! Vi busade lite och gick sen därifrån. Nu är jag hemma och filar lite på mitt
nyårslöfte jag intagit med Frida Zetterholm.

Snart är det faktist sova. puss!!


Kommentarer
Postat av: Lenon

Hur får man till bilderna i headern? Bara en fråga ^^ Du som kan allt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback