jag vet att Du har din egen hjärterdam och jag, jag är min.

oj. Lilla hezta genom Naturprovet idag. öh, inte klart men skulle kunna vart.
Skolan till kvart i fem. Satt kvar fast vi kunde gått hem på Nk;n. Pratade nämligen med
Kristin, Emil, Andreas, Patrik och Liea. Ganska kul, faktist. Bajs-Emil har sina stunder måste jag säga.
Han är så interligent att han har tid över till att vara dum.

Sen även vidare till Barndansen på kanalkyrkan. Glömt skivorna hemma, men lånade nått skit på bibblan (
darin(HAHAHHAHA) <3 eller hur jokee? ;) och körde lite.
Efter det, dirr till danscentrum och ha balett.
Sen kaffe och pommes till middag. mmmm. Efter det jazzdans och sen skjuts hem! (lycka!!!)
Hem > dusch > äta lite fil.

Kul dag. Hade även lilla konstverket, både i patriks bok och på datan. Det där i Patriks bok var sepe
men det på datorn var värre. haha.
Den ska jag visa nån gång, om jag sparde den. I alla fall för dig. (Vad cool man är när man skriver sådär, mystisk liksom. Jag tror inte ens den vet vem den är.. synd)


*darin bilden: ahahahhahahahha jag vill gråta, jag vill grååååtaaaa!! hahah


Kommentarer
Postat av: Linn

Han är så snygg. Darin. XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback