FUCK FOREVER. IF YOU DONT MIND.

Tre saker som jag går i gång på: folk, djur, möbler

Tre saker jag inte kan vara utan: jag kan nog vara utan allt. utom cola light.

Tre saker jag ångrar: fåsenu.. att jag inte är fit, att jag inte skaffade jobb tidigare, mycket av min tid med mimma.

Tre saker som gör mig glad: bra musik, jobba och träffa vänner.

Tre saker som gör mig arg: självupptagna människor, voldemort och att ohälsosamma saker är så jävla goda.

Tre människor jag beundrar: ingen speciell. harry potter typ.

Tre saker jag skulle vilja göra: åka utomlands, sluta bry mig, bli bäst.

Tre maträtter eller ingredienser jag gillar i köket: cola light, patrick och extra krydda.

Tre tv-program jag ser: inga speciella. färjan med jocke?

Tre saker jag har med mig i livet: palla. det hon har gjort?

Tre saker på önskelistan: en systemkamera, lite värdighet och en baldejt.

Tre bloggar jag inte kan vara utan: jag kan vara utan allt typ. utan cola light.

Tre bloggar jag utmanar: hanna, sen har alla andra jag känner gjort detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback