I DONT MIND YOU KEEPING ME ON PINS AND NEEDLES I COULD STICK TO YOU IF YOU'D STICK ME TOO

God Morgon.
Jag är jättehungrig. Jag har kaffe och macka hemma. Men, kaffe och macka utan pålägg eller något sånt blir en ganska dålig kaffe och macka. Ingenting man skulle betala 70 kronor för på waynes direkt.

Igår avslutade jag stängningshelgen med ett 15.45-01.15 pass. därav ingen blogg.
Det var liksom inte läge.
När jag kom hem tvättade jag en ensam maskin med skjortor och sängkläder (ÄNTLIGEN!),
kikade på senaste avsnittet av solsidan och åt popcorn. 

Idag ska jag in till gävle och äta med min familj. Ska fira plutten som snart blir stor.
Innan dess är det läge för en dusch, och med läge för en dusch menar jag att jag inte kommer ut annars.
För att jag är för bred. Av lagret av smuts.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback