Lördagens lilla inlägg.

Nu är det söndag och det betyder att det är dansuppvisning idag. Fast jag ska sova först.
Det är fortfarande Lördag i huvet (efter tolv liksom).

Mimma var här idag, fast i Fredags i huvet.
Det var kul. Hon brukar nämligen inte efterfesta så.
Hon kan fler svåra ord än jag trodde.
Jag kan fler Lars Winnerbäck låtar än hon trodde.
(kanske världens äldsta bild men maxat söt)

Idag var jag till valbo och köpte inget viktigt.
Sen var jag hem och så kom Elina Olle och Isabelle förbi en sväng.
Vi åt godis. Och jag och Isabelle spelade våran låt. Och döpte den.

Jag har sytt en matchande topp till kjolen jag sydde innan, det tog faktist bara 50 minuter.
Den blev helt okej. Jag hoppas att det kommer lite folk i morgon nu bara. (M!)

sovgott. jag orkar inte vara vaken linn..

Kommentarer
Postat av: Nellt

å, vad heter denlåten? :)

2006-04-30 @ 19:10:23
Postat av: Lo

Quietly Surended :)

2006-04-30 @ 19:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback