Helgen :)

Nu har helgen gått och jag minns faktist i ärlighetens namn inte vad jag gjorde i Fredags... Är det någon som vet det?
Igår var jag i alla fall till valbo och köpte ingenting eftersom jag är en fattig människa, men jag hittade något jag SKA köpa! :) Sen var jag hem till Maja på kvällen och sov där (UTAN ATT BRÅKA! helt oteroligt).

Vi steg upp tidigt och fixade konfrimations gåvor till vår käraste konfrimand Isabelle Kågström.
Efter det åkte vi till kyrkan och sen hem till Isabelle på fika och allt sånt. Sen var jag hem och städade hela mitt rum! jag är så jävla bra! (okej, inte skåpen och garderoben men då skulle jag dött).



I veckan hade vi förövrigt tema fotografering i skolan. Hiphopers var min klass. BjörkSide.    



mamma kallade mig för fotriktig, dvs, går alltid i sköna skor och träningsoveraller.
jag ska nu ha kjol min livstid ut.

Dagens klädsel: Grå veckad Kjol. Vit piké, slips och strumpbyxor
( som på kvällen byttes till knästrumpor..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback