Kumbaya my lord, Kumbaya.

Helg! igen. Skönt som alltid , i fredags var det OC för mig. såg 4 avsnitt (jag ÄLSKAR när choen är spiderman och summer kommer från flyget och.. och.. <3<3!!) sen var jag och handlade lite med världens genom tidernas roligaste pappa. ahhaha. var sen hemma och gick och la mig vid 11 (!!).

Vaknade kvart över 12 av plutten. (sovit ca13 h! inte dåligt!) Var hemma, Olle Tjern var förbi och läste lite Cosmopolitan och sen kom Liea och vi hade otroligt kul där vi Dissade människor och saker i vårt liv, frossade, såg på film (mr and mrs Smith), klagade över att vi inte hade någon pojkvän, drack Cola Light, satt vid datorn, sjöng A-teens, Kumbaya och annat roligt.

BEZTIZ


I morgon ska jag ta och gå upp vid 11 redan, duscha, klä mig och sätta igång julbaket en gång för alla!
Sen pratade Martin om någon skjut spelning som jag kanske åker iväg på, om det inte blir baka för hela slanten.. Eller om Linnea och jag hittar på nått efter att hon simmat med sin mamma.

Sitter f ö r ö v r i g t och lyssnar på Tatu, pinsamt, men man kan ju mima till ryska schlager-bidraget. Why?

Försökte mig på armhävningar nyss. Dumt gjort. Jag kan helt enkelt inte träna.
s y n d .. .

GODNATT
(oj, knäppte även massa bilder i fredags, ska photoshoppas och sen laddas! ;) kommer finnas i nästa blogg inlägg.. )

Kommentarer
Postat av: johaan

oooch nästa blogg inlägg kommer år 2011? ;)

Postat av: linnea

justja, jag skulle kommentera.. eh, fan vad snygga vi är!! xD

2006-11-19 @ 12:40:41
URL: http://liea.blogg.se
Postat av: louise

2011? Jag tycker du ska vara snäll johan!!

2006-11-19 @ 19:30:29
URL: http://lois.blogg.se
Postat av: johaan

okej 2009.. -_- x)

2006-11-20 @ 10:35:55
URL: http://j0nasson.blogg.se
Postat av: Anonym

kumbayaaaaaa my loord, kumbayaaaa! inte världens lättaste låt att sjunga canon på!! x)

2006-11-20 @ 20:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback