och när allt hopp är tänt, ska vi ta oss igenom allting som för oss en gång var okänt.

INGEN kommer att läsa, men som sagt. allt detta är för att pleasa mig själv!


(lägg förövrigt märke till att den som skrivitfrågorna har väldigt dålig fantasi!!) ps, snodd från Smok
HAR DU:
- Ätit hundmat?
nej! men när mamma lagar vet man ju inte..
- Ätit kattmat? nej usch. (kattmat är liksom äckligare än hundmat?)
- Somnat på ett badrumsgolv? Inte så att jag sovit länge iaf!.
- Spytt på någon annan person? nja, när man var bääs kanske.
- Blivit jättearg? nej, det har jag verkligen aldrig, jag är precis som adam wiger, jääätte harmonisk.
- Blivit så arg så att du har kastat någonting i väggen? nej, och jag sörjer det var dag.
- Bråkat med någon? Här ser vi ett typsikt exempel på dålig fantasi
- Gjort något olagligt? nej, inte som jag kan komma på. :(
- Cyklat utan händer? japp!!
- Cyklat utan händer och ramlat? japp!!
- Sett på bio och somnat? nepp!
- Fått lust att slå till någon för att han/hon är så himla ful? Ja, fast bara för att den hade så ful personlighet.
- Bråkat med Jultomten? japp! plutten är en dryg tomte. (jag tog över)
- Bråkat med tomtenissarna? Bara om man räknar ralle, men han bor ju här och städar man inte, ja då är det så..
- Blivit mördad men återuppstått från de döda? 4 gånger. -97 -98 - 03 -06
- Träffat ett spöke? Ja, men alla vill vara anonyma, ico hemsökning.
- Varit rädd för spöken? varje stund.
- Någonsin sagt till en perosn hur ful hon/han är? ja, men alltid väldigt oseriöst menat.
- Fyllt i en lista för att du inte har något att göra? Det har hänt. men just nu målar jag naglarna.
- Slagit din mamma? nja, i någon diskution, oseriöst dock.
- Slagit din pappa? Japp, vi slåss varje gång vi är på marknad (och det här är faktist seriöst)
- Slagit din bror? åtskilliga gånger, nivet tomten .
- Slagit din syster? jag tror det. men jag vet inte.
- Haft sönder ett fönster? nej, men sandra har?
- Haft träningsverk? nej? VAD ÄR DET? :S:S ( läses med en släng av Kronprinsessan viktoria)
- Tänt eld på ett hus? Ja, när jag vill flytta och inte mamma är det den ena lösningen.
- Stoppat in mer än 20 tuggummin i munnen? Nej, men ett sånt där jävla bowlingklot.
- Mer än 40 tuggummin? ja , men jag kan inte säga 20, så jag räknar : 18, 19, 21, 22 ?
- Kört bil? Liten Miniatyrbil; JA, Legobil; JA, Radiobil; JA.
- Krockat med en bil? se föregående svar men stryk de första två.
- Haft en nära döden upplevese? ja, ibland liksom blir det svart och så vet jag inte vad som händer, sen vknar jag inte förrns typ 8 timmar senare och då är det mycket ljusare.
- Trökigt just nu?` nejdå! jag målar naglarna.
- Kul just nu? nejdå! jag målar naglarna.


KUL LIV. pusss!!

Kommentarer
Postat av: Johaan

jag säger bara att ibland har man så trökigt så att man bara ghör nått xD haha

Postat av: Johaan

dvs en lista!?! ;D (ojj 2 kommentarer dirr! ^^)

2006-11-29 @ 16:50:14
URL: http://j0nasson.blogg.se
Postat av: Linn

Du, du har krockat med en riktig bil. En röd fucking Ford i korsningen vid Statoil i Falun. REMEMBER?!?!

2006-11-29 @ 18:18:51
URL: http://liinn.blogg.se
Postat av: Johaan

BTw så läser jag .. det är mer än ingen om int jag är ingen :| amagaaad *cryface!!!* (^^)

2006-11-29 @ 20:12:58
URL: http://j0nasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback