And then have to listen to your friends telling you truths, but you know they're lying.

Alltså Joakim Strand ska dö! Jag hatar honom och jag tänker aldrig mera prata med honom!!
ALDRIG! Han typ förstör mitt liv enbart för egen pleasing! Joakim , jag hatar dig. Jag vågar inte sova!!!!

Idag har jag varit i skolan och sen hemma och bakat med två 5-åringar, anna lundin och linnea åhlander båda 16 år, bara det att det är svårt att tro när den ena ropar "waow och jippi" till allting och den andra (linnea) gör pruttljud när jag häller i smeten i formen.

det gick bra iaf och det blev fina kakor och sockerkaka. Sen städade jag lite, eller försökte men eftersom jag blev psykiskt dödad och instabil av Joakim, at the time, så gick det itne som jag ville.
Hatade Joakim och åkte till Patrik istället, för honom tycker jag om (!!!) träffade Linnea vid statoil och snackade lite.

Träffade även Patriks mamma, jag gillar henne JÄTTE mycket. Hon verkar otroligt snäll. Sen kom jag hem och nu ska jag försöka sova. HATA Jokee!! Usch. Imorgon är det Elevskyddsombud-utbildnings-tjohejsan.
Låter ju jätte roligt. Jag, Sandra och fluffie, som jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback