så nu sitter jag ensam här och bara torkar, jag borde hitta på nått men jag tror inte jag orkar..

Jag säger ALLTID att; Ikväll då ska jag då baskemej gå och lägga mig TIO. TIO ska jag fa-an ligga i sängen! Men, nä. Idag var jag i valbo med Linnea, Linn, Johan och Mamma. Jag täntke köpa nya jeans och några tröjor men. Jag kom hem med hudcreme och regnställ istället.. Men jag hittade lite byxor jag ska be mor min ta en kik på. Hade även skola idag och det var väl okej. Våran Fröken är , respektingivande, man vill komma i tid och göra läxor. Men huja vad trött man är sen. På datakunskapen gjorde vi självporträtt  (nedan) och skrev om oss själva. Men nu ska jag fasiken sova! GUNATT.

sjalv

Dagens;
Klädsel: pappas jeans, linne, tröja, tröja, leggins, halsduk, vantar osv.
Ämne: Data, för det var mest smärtfritt. Eller matten också, den var okej.
Roligaste: Linnea och jag i cafeterian. hahahhahahha
Snyggaste: Tröjan på Gina Tricot.
Kram: Jag träffade Olle Tjern i valbo. ÅH vad glad jag blev!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: linnea

hahahhahahahahhaha. du och jag i cafeterian var hysteriskt! :/ :'D

2006-09-05 @ 19:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback