A LONG LONG BLOGG FOR A LONG LONG COUNTRY WITH TOO MUCH TIME TO THINK.

Åhåaow. Det ær ju så fantastisk jætte kul hær i norge. 
Ni kommer nog aldrig førstå så mycket kul som man
ær med om bara man tar sig øver grænsen. DET SUGER.
Idag vart jag væckt skit-tidigt fatt dom tyckte det passade s
ig bra. Sen var jag tvungen att gå ungefær 7 mil, eller i alla 
fall 5 kilometer , minst. Eftersom det var så fint væder.
Sen kommer man hit dit man nu skulle och då får man umgås
liiiite med Martin-elton (dreglaN) innan någon annan tar tag i
stackarn. Och nu har i princip alla gått nånstan dit jag inte
ville så jag sitter hær och lyssnar på min mosters-snarkningar.

Vissa kanske tycker att det hade kunnat varit roligt att træffa slækten.
Och det tror jag också. Men jag fattar liksom inte vad dom sæger..
Det blir inte fullt lika kul då liksom. Något kul ær dock att roligt betyder
lugnt. Och jag såg på Sinbad på norska i morse. Det bor en katt hos
oss, den heter Gorgio och den ær snygg. Men jag tål den nog inte
før jag har blivit en jævel på att nysa sen jag kom till Norge. Kanske
helt enkelt ær så att jag inte tål den norska luften som ær så "frilufts-livig"
av sig. Det vore inte så konstigt vid nærmare eftertanke. Jag gillar næmligen
Paris Hilton mer och mer ju længre tid som går hær i detta snø-beklædda
Nord-Norge.

Mamma føreslog så snællt att jag kanske kunde læsa en tidning
om jag nu hade tråkigt. jag ville skratta. Men jag var så utmattad
av uttråkighet att jag inte ens kunde håna hennes påstående.
Sen nær Elton sover vet jag inte vad jag ska gøra. Så jag tænkte
kolla lite på Turbaner och Jeans tills Plutten i all ilska (who can blame him?)
puttar bort mig från datorn.


Kommentarer
Postat av: lly

jag medlider.

Postat av: roony

miss u! puss

2007-04-07 @ 21:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback