AND WHEN THE MOON IS RISING HIGH, I'LL BE YOURS I KNOW YOU WILL BE MINE.

UH! Idag ville jag stanna hemma från skolan och vila och inte bli sjuk. Men jag åkte i alla fall. För jag insåg att jag inte skulle hinna ha någon sång innan nästa uppvisning annars (OJ)!
Så där var jag och vi pysslade lite med avslappning med Kjerstin. Mitt involverade mörktvatten, en trasig båt som Kenta styrde, en skinny katt, samt Fanny (som jag nämnde i förra inlägget) och Denise. Det var ju föga intressant.

image130 

Har haft dansträning och det gick som det gick. Har sett drömkroppen dansa förbi och det var ju kul..
Nu ska jag sova och imorgon är det NP i Engelska.. KUL.

ps, på lördag ska jag köpa regnjacka! :):)

Kommentarer
Postat av: malle

oooj ;) Kul att du bloggar mera nu! :D

2007-04-20 @ 11:52:56
Postat av: Johaan

fett najs ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback