COME LET'S PRAY FOR THE WEEKEND BABE, LALALALALALALALALALA.

NU är jag nästan klar med pappersarbetet (och gud vad cool man lät nudå helt plötsligt), jag har skrivit in massa stunt i excel och det är jobbigt! Har även ont i öronen efterosm hörlurarna är så jävla luft säkra så man får ett konstant tryck i huvudet. mindre kul.

För några veckor sedan såg jag en gubbe. Han hade parkerat bilen, alldeles vid vägkanten och gått ur. Han hade inte gått långt utan bara några meter bort från bilen. Det var precis i början av dungen han stog med böjd rygg och såg sig omkring. Det tog ett tag innan jag fattade, men så småning om gick det upp för mig vad han gjorde.
Och då slog det mig vilken sorts kärlek det är man är ute efter.
Han hade nämligen tagit tag i hela ansträgningen att kliva ut ur bilen för att stega iväg till träden och anstränga ryggen, bara för att plocka vitsippor.
Och då slog det mig vilken sorts kärlek det är man är ute efter. 
Den man som trotts att man varit gifta i 100 år i alla fall älskar dig så starkt att han plockat vitsippor åt dig. 
det tyckte jag mycket om.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Come make place for a better day

2007-04-26 @ 12:34:38
Postat av: J.

låten är välsignad, och gud vilka konsertvibbar man får, du skrev inlägget två dagar efter konserten...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback