THERE'S A FACE AT THE WINDOW. AND I AINT NEVER, NEVER SAYING GOODBYE. ONE BY ONE!

Fredag och helg igeen! det är jätte skönt! Har haft nationella i engelska idag och mjaa, det gick som det gick.. Efter det var jag hem och sen på SotS träning (och jag var där ONÖDIGT tidigt nämligen ungefär 2h och 20min, förtidigt).
Sen var jag hem och funderade på att hälsa på hos emilia och micke men orkade inte ringa någon mer än linn (och hon svarade ju inte) så jag blev hemma.

Har BUSat och sett på Vänner. Och jag har aldrig busat förr, men nu blivit beodrad att göra det, så jag är skitorolig för att jag ska få massa fläckar överallt. Det är ju inte det man är ute efter direkt.. Jaja, hoppas på något snyggt då.
Har sett fina
Gucci-skor och en chanel-ring som jag blev lite sugen på idag. Och om man var rik alltså..
image131


Kommentarer
Postat av: ROONY

I like ze ring coolin! Påminner lite om "the one ring".. ;D

2007-04-21 @ 22:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback