THE MODERN MORNING WOKE US UP JUST IN TIME TO MISS WHAT WE HAD IN MIND.

JEWG HEWR EWNGEWT LEWLEW!!

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokusåpa? OFC!! typ " we live together" HAHA
Vilken årstid tycker du bäst om? VÅREN!!!!!!!
Brukar du sjunga i duschen? Nja inte så ofta. det finns ju annat att göra..
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? konståknig!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja.
Vad är viktigast för dig? kärlek. från min pappa och sånt
Laddar du hem musik och film från Internet? ehe..
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? otroligt mycket. först köpa en viss parfym, en viss klocka, en viss tjocktröja och ett visst paraply!
Vad är det bästa med julafton? Det är en mycket händelserik dag!
Tänker du mycket på ditt utseende? Verkligen. skulle kunna säga minst 43% av min vakna tid.
Vad får dig att slappna av? trygghet
Är du mörkrädd? japp. och en gång sa jenny att det var för att man var rädd för ensamhet. Men jag är mer rädd för att INTE vara ensam där i mörkret..
Vilken färg är snyggast? Svart och vitt. vilken rolig människa jag är
Tycker du matte är svårt? Ja, men ganska kul ibland.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej. Det är jätte oviktigt.
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Öh. Pengar...
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? är mamma eller pappa hemma?
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? mig själv.
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Nej. Det vore jobbit med ännu mer lagbrott.
Har du piercing? Nej. Men jag vill ha en sexig - elin piercing.
Bråkar du och dina syskon ofta? Det händer. men inte så ofta lägre. plutten is growing strong.
Vem är den viktigaste personen i ditt liv?  Pappa och Mamma (dom är en person!!)
Läser du ofta böcker? Ja.. det är att sluta som är svårt.
Vad föredrar du för sorts filmer? Komedi, tecknat/animerat. Musikaler!!!
Vad slösar du mest pengar på? Kaffe... och sånt..
Vill du gifta dig? Ja det vill jag.
Vill du ha barn?
Ja det vill jag verkligen.
Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för? 2½ men, Vänner, Family Guy. Ellen DeGeneres.
Vilka länder har du varit i? Finland, Norde, Danmark, Tyskland, Frankrike, Spanien, Schweiz, Luxemburg, Grekland, England, Egypten. tror jag. jag kanske slängde in något  extra..
Vilka husdjur har du haft innan? Jag har bara  plutten. men han är trofast!
Är du bra på att laga mat? Korv med bröd : CHECK!
Var badar du helst? helst inte..
Vad dricker du för alkohol? till synes ingen men colalight är bra.
Vilka djur är du mest rädd för? Spindlar.
Vad tycker du om monarkin? Den är fin men det är bra att den inte fungerar!
Vilka språk kan du? Svenska, Engelska och öööh franska ibland.
Har du någon gång skadat dig allvarligt? När jag föddes slog jag huvudet. Annars inget som inte är allergi-relaterat. Vad jag minns.
Vilken kändis är hetast? Den maskerade rosen.
Gillar du att dansa? Dansen betyder ALLT för mig ibland.
Vad har du för klädstil? Ingen alls. Just nu är jag mitt i Hitta min stil scenariot.
Är du flygrädd? Nepp!
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Förståndigt. Men kisslukten känns ju bättre.
Vad dricker du helst när du är törstig?
cola light.. ehe..
Vilken är din favoritglass? Jag älskar i princip all glass...men FOSSIL FUEL är nog #1
Tror du på ett liv efter döden? Ja.
Vilket kaffe sörplar du helst? Starbucks-latte.
Vilket mobilmärke föredrar du? nått som är bra. det som linnea har!
Vill du gå ner i vikt? ja... eller i alla fall få en schysst kropp.
Vad har du för personlighet? Dryg och gapig, pessimistisk, svår flörtad, och lätt irriterad egoist.
Har du varit deprimerad? Inte av det allvarligare slaget.
Tycker du om sushi? Kan jag inte säga att jag gör nej.
Tror du på livslång kärlek? Ja.
Vad äter du helst när du ser på film? Popcorn.
Lever dina föräldrar tillsammans? Ja.
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Faktist.. jag tycker om det där när man slåss och sparkas och grejar, man har svettiga vantar och nån annan håller i små kuddisar. vad heter det?
Har du tandläkarskräck? Nej..
Har du haft självmordstankar någon gång? Ja..
Vilken hårfärg har du naturellt? Blond.
Biter du på naglarna? nej.. har aldrig sett något skäl?
Är du beroende av något? socker och bekräftelse. närhet.
Vilka Internetsidor besöker du varje dag? jag vet inte.. många..
Hur ofta motionerar du? För sällan.


Kommentarer
Postat av: Emil

maskerade rosen ^^ En väldigt mystiskt man.

Postat av: nell

ALLTSÅ. ingen människa biter på naglarna av ett skäl. Det är en Ovana!! så dissa det inte sådär, det är faktiskt stora problem för vissa här i världen...

2007-07-08 @ 18:14:49
URL: http://nellyt.blogg.se
Postat av: Johaaan...

jag biter på naglarna
.... :D

2007-07-08 @ 18:39:26
Postat av: elina

kickbox tror jag det heter, men det är nog ingen kampsport utan bara en träningsform. eller nått.

2007-07-15 @ 10:58:27
Postat av: soffi

kickboxning babe, precis som elin sa.
men en kampsport är det dock.. :)

2007-08-01 @ 23:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback