LET YOUR BODY DECIDE WHERE YOU WANT TO GO. HIGH OR LOW. FAST OCH SLOW. LET YOUR BODY DEICEDE WHERE YOU WANT TO GO. BEEP BEEP

det är hopplöst att lämna ut sig på en blogg. men vad gör man inte.
egentligen är ju en bilddagbok lite mer effektfullt men jag känner att
jag inte riktigt klarar av mer än alla dessa communitys och sånt jag
redan är medlem på. fick föressten mail av silverplanet här om dagen.
haha. ganska glömd site.. nåväl. en dag kanske jag skaffar en bilddagbok.
för en dag kommer jag känna mig utanför, för en dag har alla coola
skaffat bilddagbok och dom vill stajla ner mig.

så en dag kommer jag lämna ut mig på en bilddagbok istället.
men inte riktigt än.

så jag laddar upp en bild här för att inte verka ocool.

nu kommer nog ni alla tycka att jag är jätte cool.
för jag har flest dubbelhakor
(nu måste ni kolla bilden en gång till för att räkna dom)

Kommentarer
Postat av: j

thoughts: is it right to feel this way? will I be happy one day? is my posture okay? am I straight or gay?
han var så ung...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback