UNDERBARA LUNARSTORM. DU FÖRGYLLER MIN VARDAG MED DITT FANTASTISKA ORANGE-BLÅ-GRÅA - SKEN!

HAHAHAHAHAHHAHA WHAT???

1.om du vill bli min ven
2.Om du vill krama
3.Om du vill pussa mig
4.Om du vill hångla med mig
5.Om du vill bli ihop med mig
6.Om du älskar mig
7.Om du vill mysa med mig
8:att jag e sexig
9.Om du vill att jag ska sova över hos dig
10.Om jag är snygg
11.Att jag är snyggast i hela världen
12.Om du vill ha mig i säng
13.om du vill ha sex med mej
14. om du gillar mej
15. om du älskar mej
16. om du vill pussa mej
17.om du vill kyssa mej
18. om du vill hångla me mig
19. om du vill ha sex
20. om du vill smeka mej
21. om du vill tafsa på mej
22. om du vill ha mej i säng
23. om du vill sova i samma säng som mej
24. om du vill ha sex me mej
25. om du tycker att jag e snäll
26. om du tycker att jag e sexig
27. om du vill gosa med mej
28. om du vill ducha me mej
29. om du tycker jag e snygg
30. om du tycker jag e ball
31. slita av mej kläderna o börja grovhångla?
32. Om du vill att jag ska slicka dig
33 Skriva sexiga ljud på kamrat!!
34 =Allt på en gång!!!


obs:
4.Om du vill hångla med mig

18. om du vill hångla me mig


obs 2:

12.Om du vill ha mig i säng

13.om du vill ha sex med mej

19. om du vill ha sex <-------------(men inte med mig eller vaddå??)

22. om du vill ha mej i säng

24. om du vill ha sex me mej


obs 3:

33 Skriva sexiga ljud på kamrat!!

- HAHAHAHHAHAHAHAHHA WHAT?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback