I KNOW THERE IS SOMETHING BETWEEN US MY LOVE

Jag känner mig sämst i hela världen på att blogga men man blir ju så glad av kommentarer så jag var nästan tvungen att spara det förra inlägget så länge jag kunde för att se hur mycket jag kunde uppnå. Jag uppnådde 8. MOAHAH

DAGENS LÅT: Long cold winter - Elin Sigvardsson
DAGENS KLÄDSEL: Mjukisbyxor, underställ, q-t-shirt, emo-tjocktröja. (för det är ju en musikstil)
DAGENS DUSCH: ..............ne......
DAGENS FRISYR: Jag samlade allt på huvudet i en toffs och sen blev det inte så fint.
DAGENS HÄNDELSE: Händelselös dag. Men dansen var rolig.
DAGENS PLANER: Få skjuts hem och sen sova.. :)
DAGENS VILL HA: Quality-time med min pappa och lite med malin... :'D
DAGENS DROG: Nässpray. För det är guds gåva till mänskligheten!
DAGENS SAKNAD: Elvira, för hon ringde och var söt. Och Hanna & Ida för dom träffar inte mig längre..
DAGENS DUMMASTE: Att jag inte kunnde modella för tobbe på torsdag..
DAGENS FINASTE: Min bästis. Hon är alltid dagens finaste!
DAGENS KÖP: idag köpte jag en Thailänds Redbull. Den gav mig inga vingar. MYT!!!!
DAGENS GODIS: Saffranskaka! .....och lite pepparkakor. ehe
DAGENS HUMÖR: Skiftade. mest sur.
DAGENS SJUKA: Lorra läppar och förkylning.
DAGENS KOMPLIMANG: En från Malin om min tröja! :D
DAGENS KÄRLEK: Helvetet.
DAGENS LYCKA: Att jag är produktiv och organiserad om jag vill. Oftast vill jag inte.
DAGENS AVSLUTANDE: Jag ska fixa boggar till min lillebror i julklapp!


GRATTIS OLLE TJERN. VÄRLDENS BÄSTA NYBLIVNA 18-ÅRING! :D

Kommentarer
Postat av: Ida

Du sötis, det är inte så att vi undviker dig om du tror det! Vi får ta en kväll med massa godis hos J och mysa, kramis!

(Gissade att det var mig Ida du menade när du skrev namnet tillsammans med Hanna, tog åt mig iaf!) ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback