YOU KNOW I WANT IT TO BE LIKE I PICTURED IT. LIKE IN A MOVIE-SCENE.

det är rätt vanligt att vara ensambarn.
att inte ha några syskon alltså.  det är ju rätt vanligt.
men det är inte lika vanligt att vara ensamkompis.
att man liksom är kompis. med folk som inte är kompis.  det är inte rätt vanligt.


jag vill aldrig bli det. jag vill aldrig bli paranoid och tro att jag är det.
fast det gör jag redan lite. och jag fiskar inte nu scheisse!
det är bara rätt.. så liksom.
men jag har fan kompisar.

det suger bara när man är bättre kompis än ens kompis. till sin kompis alltså.
när man är bättre kompis med sin kompis än ens kompis är med en själv.  fyfan.

Kommentarer
Postat av: Oproper

Wajn.

2008-03-16 @ 16:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback