I FRÅN GÅRDARNA HÖRS FÅGLARNAS SÅNG

jag kommer dragandes med en dagens-lista, för roligare än så är jag inte.
och jag kommer att suga på att blogga minst varannan dag, men jag vill veta vad elina gör.
så jag ska fan försöka.

DAGENS LÅT: Uppbrotten - År&Dar
DAGENS KLÄDSEL: Mjukisbyxor, mjukiströja och en annan tröja.
DAGENS DUSCH: ne..
DAGENS FRISYR: Jo, jag duschade igår och tvättade håret för att det skulle vara fint, sen sov jag över. så det blev det inte.
DAGENS HÄNDELSE: Sandra och jag hade poesikväll.
DAGENS PLANER: Mest sova, faktist.
DAGENS VILL HA: Foundation, så det köpte jag faktist!
DAGENS DROG: storfort. pfts!
DAGENS SAKNAD: Elina Ahlander och Elvira Kierkegaard. fett med också.
DAGENS DUMMASTE: Att "second Chans" inte var öppet. ._.
DAGENS FINASTE: Daniels ord. var fina.
DAGENS KÖP: en Foundation! ;D
DAGENS GODIS: Lidl-choklad, som var vit.
DAGENS HUMÖR: Bekvämt med en släng åt irriterad ibland när jag kände att det behövdes!
DAGENS SJUKA: Snooor.
DAGENS KOMPLIMANG: Har mest blivit kallad fitta faktist...
DAGENS KÄRLEK: Sandra, för att hon makes the world go around. yeah!!
DAGENS LYCKA: Att jag slapp äta korvgryta.
DAGENS AVSLUTANDE: hm..

Kommentarer
Postat av: jennymaria

hemska korvgryta...

2009-01-20 @ 23:32:53
Postat av: linnea

men det var ju inte korvgryta..!

2009-01-21 @ 08:26:44
Postat av: linnea

men det var ju inte korvgryta..!

2009-01-21 @ 08:26:53
Postat av: Patrik

fitta

2009-01-21 @ 16:40:28
Postat av: Elvira

en liten kommentar på din blogg kan omöjligt räcka för att kunna förstå att jag tänker på dig och saknar dig. men det kan vara ett tafatt försök.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback