I'LL GIVE YOU EVERYTHING OF THIS I'LL SWEAR JUST PROMISE TO ALWAYS BE THERE

nu är jag hemma från jobbet. imorgon är jag ledig.
då ska jag städa! (jag är apsålut inte i närheten så taggad som det där lät)
för då blir det cleant och det blir nice. efteråt liksom.
ska nog fan moppa golvet också. jävlar vad jag ska stå i.
sen har jag ju miljöstationen köket att gnola en sväng i också.
jävlar hur det ser ut.

pärlan låtsades att vi skulle ses på fredag.
som att han inte hinner hem då. jävla gobit.

usch! jag blev nästan oförskämt taggad bara att lite fbchatt med jackie!
kul! hon har varit fin idag, stjärnan också. men kan inte hjälpa att jag
ibland blir lite orolig. känns som att jag inte vet vart hon är.

OH! OH! blir kombo i juni. fan vad fin hon är min tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback