THE SONGS WE USED TO SING, THE TEARS THEY USED TO BRING



vad tror ni att det blir här egentligen? jag och hanna är supersäkra på att det blir en skridskobana.
med lampor i träden och någon som säljer varm choklad, men inte brända mandlar, för folk kan vara allergiska mot sånna. INGEN är allergisk mot choklad.
om det blir en sån. då ska jag ha kjol och öronmuffar. hanna ska ha en sån där lurvig grej man kan stoppa händerna i som dom har på gamla filmer. Hoppas hoppas!
ps. vi ska ha sånna där fina vita tjejskridskor! INGET ANNAT!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha. Jag älskar dig så mycket!

Postat av: Ida

Jag hoppas också! Skulle vara lite roligt att se när hanna kör omkull, och inte har några händer att ta emot sig med! Men bara om hon inte slår sig :)



Kramar på söta dig!



ps. Är det vispgrädde på chokladen också? Isf vill jag också åka!

2010-01-22 @ 06:40:30
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/
Postat av: mj.

visst kan jag lära dig. skriv till mig på msn, jag har tappat alla kontakter, men skriv till mig så lägger jag till dig. och en sån där lurvig grej heter muff. och det finns folk som INTE GILLAR CHOKLAD. Ville bara ha den sagt.

2010-01-22 @ 08:23:09
URL: http://mockajulia.blogspot.com
Postat av: Lois

Chokladen har vispgrädde om man vill. Människor som inte gillar choklad förtjänar inte att kallas människor och hanna skulle inte köra omkull, för hon skulle bara stå på sidan och se snygg ut!

2010-01-22 @ 12:20:10
Postat av: J.

Skridskobana stämmer alldeles ypperligt. Chokladförsäljning är en annan fråga. :)

http://www.festivalstaden.se/12.html

2010-01-22 @ 14:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback