HE'S MORE LIKE ME THAN YOU'LL EVER BE IT'S TRUE

Nu ska vi iväg till ica och köpa något att laga middag på till ikväll. 
Har suttit på balkongen och läst fram till nu. Nyss fick vi smset "vinka" och så hittade vi Hanna nedanför balkongen.

Jaja, ska i alla fall kila iväg nu. Kommer kanske en bild på hur jag ser ut idag senare. 

Här kommer ett par bilder på saker jag hade på mig igår.


Min väska, som inte är så jäkla ny. Men jag köpte den på Primark sist jag var i London. 
Kostade förmodligen runt hundralappen. Billigt!



Här är mina nya skor, dom kommer från adidas. Skönt att ha ett par normala streetskor att dra på sig.

Nu, ica! Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Ann Niska-Fagerlund

Mycket snygg väska!

2011-04-17 @ 18:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback