JUST LIKE YOU SAID IT SHOULD BE LIFE GOES EASY ON ME, MOST OF THE TIME

Och såhär ser jag ut elva timmar senare:


Det är ganska jobbigt att jobba på någon annan restaurang. Jag har 50% av tiden ingen aning om vad jag håller på med. Resten lägger jag burgare eller hjälper gäster.

Men när någon hos mig säger "Det är något fel på fantan" så suckar jag bara och går dit och löser det.

När någon säger "Det är något fel på fantan" på en annan restaurang springer jag dit och panik-drar i allt som finns, tror att syrup och kolsyra är slut, nu blir det burkläsk, vad ska amanda säga, hur mycket ramlösa finns det, vem har klippt i slangen, vilken slang går till fantan, är det på läsktornet jag borde titta, funkar det i driven, herregud kan någon fixa fantan!!!!"

Nu gick allt ganska bra idag, men i alla fall. Att komma hem, ha en ledig dag imorgon och en öl i kylen är ungefär lagom belöning för en vanlig dag. Nu skulle jag behöva en ryggmassage och minst ett sex-pack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback