GIVE HER REASONS SAY IT'S NOT HER FAULT BUT YOU

Hej. Förlåt för att det var helt dött igår.
Det var en lång dag med jobb och sen hem till föräldrar för att sen åka hem och sova.
Är värdelös på att kliva upp tidigt så jag började ju gäspa redan vid åtta.

Hemma hos mamma och pappa kikade vi i alla fall på massa bilder från när vi var små.
Plutten ser ut som en prins och limpen ser ut att komma från en reklamkatalog och jag ser ut att vara jäklit bitter.
Kul. 
Sen finns det förvånansvärt lite bilder på mig som riktigt riktigt liten. Men på de andra barnen finns det massvis.
Hade jag inte varit så jättelik min pappa så hade jag trott att jag var någon annans.

(här hade det passat bra med en bild på mig som bebis, eller en bild på mig och pappa från när jag var liten.
tyvärr har jag ingen sån och bilden från new york har ni sett så många gånger. så, )
här kommer i alla fall en bild på min pappa där han är oroväckande lik mig!


Kommentarer
Postat av: Hanna

OMG! Ni är ju jättelika. Det hade jag faktiskt inte tänkt på. Fast det är klart att det första jag tänker på när jag ser dig är ju inte en karl på 40+. :)

2011-01-17 @ 14:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback